حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

 * به نام او... * 

سلام...یه سلام ساده به همه ی کسانی که فراموشم کردن و همه ی اونایی که هنوز گاهی ازم یاد میکنن...اینبار خیلی دیر اومدم اما به احتمال زیاد این بار آخریه که توی این وبلاگ مینویسم...دیگه اینجا رو مثل روزای اول دوست ندارم یا شاید دلیلی برای نوشتن اینجا ندارم...چون دیگه همه چیز عوض شده و زندگی دوباره روزای شیرینشو بهم نشون میده لحظه های پر از عشق اما عشقی که ارزشی بیشتر از عشقای بیرنگ و معنی امروزی داره... 

 مدتیه که خدا دوباره روزای قشنگشو نشونم میده و حالا از شرایطی که دارم خوشحالم و نمیخوام دیگه در حسرت پرواز باشم چون حالا عشقی تو دلمه که با بودن اون دو تا بال برای پریدن دارم حالا دیگه شوق پروازه که منو با خودش از اینجا میبره... 

بالاخره رسید روزی که بارها دربارش همینجا صحبت کرده بودم ولی با یه دنیا غم از اینکه اگه اون روز برسه چیکار کنم؟چون فکر میکردم اون عشق کذایی همیشه با من میمونه و هیچ عشقی جاشو برام پر نمیکنه اما حالا با یه دنیا نفرت از دانشگاه بیرون میام و برای روزای از دست رفتم تاسف میخورم...درسم تموم شد و بعد از ۴ سال با نفرت عمیق از کسیکه دوستش داشتم خیلی راحت و خونسرد با دانشگاه و بچه ها و آدما و خاطرات خوب و بدش خداحافظی کردم... 

حالا اومدم برای بار آخر حرفای دلمو اینجا بگم و برم...نمیدونم چندنفرتون اینجا رو میخونید و نمیدونم خود اون هم اینجا رو میخونه یا نه اما اینجا برای من تنها جاییه که میتونم توش بلند داد بزنم و بگم... 

ازت متنفرم... 

از تو که کینه رو بهم یاد دادی و ۴سال فقط مشق نفرت و بیرحمی و سنگدلی کردی 

از تو که از اذیت و رنجش دیگران لذت میبری 

متنفرم 

و امیدوارم دیگه هرگز نبینمت...  

 

نمی دانم چرا شروع شد یا چگونه اما شروع شد... اواسط تموز شاید هم اوائل ...
راستی،نگو فقط سیاه می نویسی ... خاکستری و سفید هم بلدم ... باورت نیست؟؟ ... روزهای اول که یادت نرفته؟ ... 

جواب را ؟ ... میدانم !ولی منتظرم بشنوم ، هنوز (( نه )) شنیدن هم لذتی دارد! ... آخرِ قصه ، اولش بود ... من مقدمه ها را نمی خواندم .لجباز نبودم از بچگی ... و داستان پرداز هم ... راستی مهربان بودم ، نه ؟ ...
 قصه ها با نگاه و لبخند آغاز میشود ... مال ما ولی نه ! ... از سر کنجکاوی بیشتر ... تجربه ای تازه ... ولی بد رقم پاگیرمان شد ! ... درست گفتم ؟؟ ...
سراغ که نمی گیری... پس خبر نداری ... زحمتت زیاد شده ... باید از نو بشناسی ... نقطه سرخط ...  

گریه هم نمی کنم ... نمی شود ... اشکهایم را فروختم و کاغذ خریدم ... با قلم ... تا خط خطی کنم ... گران هم فروختم ... نه ! گران خریدند ... خلاصه کارت در آمده... هر چند توفیری نمی کند ... 

  

 وقتی میگی از صداقت ، لحن حرفات چه عجیبه
گریه های بی بـهونه ت ، به گمونـم یه فریـبه
بازم اون حس غریبه که نشسته توی چشمات
منـو می بره به تردید ، نکنه دروغه حرفات
دیگه باورت ندارم
تو واسم یه برگ زردی
مثه نقاشی رو دیوار
حسرتی ، یه آهِ سردی
   

دیگه باورت ندارم
عاشقِ بدون احساس
آخر خط نگاهت
یه فریب کهنه پیداس

دیگه باورت ندارم
نگو عاشقی دوباره
میدونم بود و نبودم
واسه تو فرقی نداره

دیگه باورت ندارم
بسه این قافیه بازی
از رو سادگی میگفتم
تو واسم ترانه سازی

نه دیگه  بسه ترانه
ساده میگم ، برو جونم
باورت برام محاله
به سلامت.من میمونم...  

*برای حسن ختام نوشته هام سیر گذشت ۴سال از تک تک روزای زندگیم...  

 

۴سال پیش...  

با یک سلام ساده غزل فتح ِباب شد

یک عمر عاقلی همه نقش ِ بر آب شد

 

چیزی شبیه ِ حادثه در من حلول کرد

وقتی دلم برای نگاهت خراب شد

 

دیگر کسی حریف ِ من ِ عاشقت نبود

ساعت ، مسیر ِ عقربهء التهاب شد

 

گاهی تمام ِ ثانیه ها نور بود و شور

گاهی جهان قصیده ای از اضطراب شد

 

هر لحظه ام بدون ِ تو یک قرن می گذشت 

تقویم و روز و ماه و زمان بی حساب شد

 

با این وجود حال ِ خودم سخت خوب بود

انگار  سرنوشت ِ دلم  انتخاب شد...    

 و حالا...   

 

می خواهم از فکرت بپرهیزم ، خداحافظ

این نامه ها را دور می ریزم ، خداحافظ


دیگر نگو سو تفاهم بود بین ما

از داستان های تو لبریزم ، خداحافظ


بی شک خیالت را به آهویی دگر دادی

بگذار از دام تو بگریزم ، خداحافظ


دست از نگاه پر دروغت می کشم ، آن را

بر گردنی دیگر می آویزم ، خداحافظ


چون تازه رودی از نگاه پاک من بگذر

اینجا اسیر دست کاریزم ، خداحافظ


حالا تو در خوابی و من تا صبح می بارم

خورشید بی مهر سحرخیزم ! خدا حافظ


از حال و روز و روزگار من چه می پرسی

باشد...بدان...خیلی غم انگیزم ، خداحافظ


هر روز با رنگی به سویم آمدی ، من ، باز

آن دختر مغرور پاییزم ، خداحافظ


حال و هوایت را به نسیان می دهم ، این بار

می خواهم از فکرت بپرهیزم ، خداحافظ ...  

 

اینم حرف آخرم با تو: 

 

اونقدر تلخ شدم که دیگه با تمام اطمینان میگم تا روزی که زندم و حتی بعد از مرگ نمیبخشمت.ممکنه بازم با خودت بگی مهم نیست ولی مهم بودن یا نبودن برای تو برای منم مهم نیست چون اونقدر خوب درس کینه رو بهم دادی که دیگه هرگز بدیهای با قصد و غرضت رو فراموش نمیکنم و حتی مثل آدمای به ظاهر خوب برات آرزوی خوشبختی نمیکنم و اطمینان دارم روزی جواب بدیهات رو میبینی 

راستی امانتیهامو هم حلالت نمیکنم تا وقتی دستت باشن 

 

دوستای خوبم دیگه دارم میرم...یه نفر منتظرمه که برام خیلی عزیزه و شاید اگه نباشه زندگی برام معنایی نداره... 

شاید یه روزی بازم برگردم اما حتما به همه ی شماهایی که منو یادتونه سر میزنم 

دوستون دارم و براتون آرزوی شادی و خوشبختی میکنم 

 

خداحافظ....

 

 
نظرات 19 + ارسال نظر
محمود جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

سوگند دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://nabze-kavir.blogfa.com

سلام، خوبی؟
بی معرفت به این زودی منو یادت رفت؟
ازت توقع نداشتم وخیلی هم ازت دلخورم!
منو باش با هزار ذوق وشوق اومده بودم بهت بگم وبمو تغیییر دادم و منتظرم بازم بهم سر بزنی و نظرتو بگی!
ولی حیف...
همیشه منتظرت میمونم دوست قدیمی!
در پناه حق...

عاشق چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام عزیز
خوندم
همه ی پستت رو
بهت پیشنهاد می کنم فراموش کنی و نفرت رو از دلت بیرون کنی
از یه دوست هم سن و سال بشنو
منم دانشگاهم این ترم تموم می شه
عزیز
نفرت رو بذار کنار
هر بدی ای که کرد
همونطور که نوشتی خودت
جوابشو می بینه
تو بزرگی دلت رو نشون بده و ببخشش
...

من هم به همین دلیل تو وبلاگمو بستم
اما یه تفاوتی داریم
من هنوز عاشقم و اون فارق
من سعی می کنم زود برگردم
با یه وبلاگ تازه
لطفا ای میلی بزن و به من ای میلت رو بده
تا وقتی که من وبلاگ جدیدمو ساختم بیایی و ببینی که چقدر عوض شده ام
اما همچنان عاشق خواهم بود
راستی لینک منو هم حذف کن...

آرمیتا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://hasrat0111.blogfa.com/

سلام دوست خوبم
خسته نباشی
مرسی که اومدی
آره درست حدس زدی
متاسفم
برای دلامون
چاره ای جز سکوت نیست
میگذره بالاخره دیگه
دوستت دارم
مراقب خودت باش
بابای

پویان یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام ممنون سر زدی

دختر خیره سر یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://mojgan-kourdam.blogfa.com/

سلام چه خبرته من روزی اول رفتنش تموم دنیا را سیاه می دیدم بعد از یه مدت خاکستری شد ولی خدا را شکر الان همه دنیا سفید شده درسته هنوز جاش خیلی خالیه ومن به هیچکس اجازه ندادم به قلبم بیاد جاش باور کن هنوز هم خالیه خالیه

NahS دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.sooty.ir

salaaaaaaam
khooooobin?!
tu site ma ozv beshin zarar nemikonin!!!
www.sooty.ir

مانیا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://kalaghparbazi.blogsky.com

سلام عزیزم.
خیلی وقت بود نیومده بودم و حالا که اومدم تو رفتی.
امیدوارم با فصل پرواز برگردی.

رز سفید دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.ghoroobesahpoosh.blogsky.com

سلام دوست نازنینم...واقعا از اینکه هوز من رو به یاد داشتی ممنونم...من نمیونم تو این نظر رو میخونی یا نه؟من که تمام نوشته هاتو خوندم..برات از صمیم قلب ارزوی خوشبختی می کنم و دعا می کنم همیشه دلت شاد باشه...دوستت دارم...در پناه حق..یا علی...

fahimeh دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://abitarintaranom.blogfa.com

حرف هایی برای نگفتن دارم
دل به فانوس خیال خواهم داد
نوبت امتحان ما بود
برگه ها بالا .... برپا
همه جمع گرفتیم صفر
هیچ کسی در برگه ها خطی نگذاشت
درسمان را خوب می دانستیم ولی
ما با خدا قهر بودیم .....
واین تنها جواب هریک از ماها
برای امتحان زشت بودن بود........

مهران یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.mehranekhasteh.blogfa.com

سلام

معمایی است این دنیای رویاهای من، هر که به آن پاگذاشت، در آن ماند، گرچه مدت ماندش کوتاه بود، یا کمی کوتاهتر، گرچه ماندنش به تلخی قهوه شبهای امتحان بود...

اما وقتی من به این دنیا پا نهادم، با شیرینی ها و تلخی ها و تا امروز خاطراتش مانده ام.

خوشحال میشم رد پای شما رو تو وبلاگم ببینم.

محمد شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
از وبلاگتون دیدن کردم عالی بود
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدین ممنون می شم
اگر با تبادل لینک موافقین با کمال میل خواستارم لطفا خبرم کنید
حضور پر مهر همیشگی شما باعث افتخار
آسمانتان پر ستاره باد دلتان ابری مباد
(منتظرتون هستم)
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

فتح اللهی جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.
من فتح اللهی هستم دانشجوی رشته عمومی پزشکی.
من وبلاگت را دیدم راستی یادم نرفته بگم که خیلی خوبه فقط نسبت به تیز و هوشی که داری می توانی بازدید زیادی را به سوی خودت جلب کنی.
من اگه می خوایی برات خیلی ارزون هاست و دامین میدم تا سایت بزنی و دیگه با وبلاگ کار نکن یعنی دیگه از مد (mod) افتاد.
در ضمن بگم خودم یادت میدم چیچوری مطالب و عکس را وارد کنی توی سایتی که بهت میدم.
یادت باشه ارزون انجام میدم.
مثلا : www.website.com
ایمیل شخصی خود هم این میشه: info@website.com
من منظرتم دوست عزیزم.
09366403463
ingsales@gmail.com

فرجی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ق.ظ http://nazmfaragi.belogfa.com

سلام / وقت بخیر
وب جالبی داری خوب مطلب می نویسی. قابل دونستی به ماهم سر بزن.
یه پست جدیدتو وبلاگم گذاشتم که میتونید با اون بدون سرمایه گذاری درآمد خوبی داشته باشید.باحوصله تمام مطالبش رو بخونید . مطئنا پشیمون نمیشید .ممنون

علی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://storyloveend.blogfa.com

سلام دوست خوبم وب خوشکلی داری همینطور مطلباتم قشنگه اگه دوست داشتی بیا دفتر قلب منم ورق بزننظرم یادت نره الانم با شعر های خودم چند روزه اپ کردم بیا منتظرتم
[گل]

باران یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://rainy-lover.blogfa.com

سلام
بعد از 2سال اومدم
کاش توهم بیای
در پناه خدا

ناشناس جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://azadamir.blogfa.com

درود

من هم همشو خوندم ولی بودن یا نبودنت اینجا حس می شه اما امیدوارم روزی برسه که تو اوج پرواز بیای پیشمون

مسلم بیگ زاده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://daftar-ensha.blogsky.com/

سلام
منم سه سال پیش (یک ماه و 6 روز قبل از شما) وبلاگم رو تعطیل کرده بودم. دلایل من کاملاً برعکس شما بود. منم دانشجو بودم و نمی تونستم بیام تو نت! اما عاشق نشده بودم.
پست آخرتون رو با دقت خوندم. راستش تا ندونی دقیقاً چی به چیه نمی تونم نظر بدم! یعنی عقلانی نیست.
اما می تونم یه سری نکات بگم!
اول اینکه آدما اگه از یه چیزی خوششون بیاد، اون چیز رو قشنگ و زیبا می بینن که یه جورایی فریب دادن خودمونه. البته این موضوع میتونه برعکس باشه. یعنی من از یکی خوم بیاد و واسه جلب توجه یکم خودمو بهتر و زیباتر از اونی که هستم نشون بدم و همین که آبا از آسیاب افتاد، بشم همونی که بودم که اصلاً کار درستی نیست. هر چند که مد (mod) شده.
دوم اینکه، هر جدایی بد نیست. خیلی از جدایی ها مثال رهایی از زندونن. به شرطی که دوباره نیفتی تو زندون.
سوم اینکه، آدما یه فرق خیلی خوب با سایر موجودات زنده دارن و اونم قوه تفکرشونه. می تونن فکر کنن و نزارن اتفاقی واسشون بیفته. مثلاً؛ تو یه جاده از استرالیا، کانگاروها موقعی که می خوان رد بشن و همین که چشمشون به ماشین میفته به سرعت به سراغش می رن تا اونو بزنن ولی خودشون له میشن و این اتفاق هنوز هم رخ میده و هیچوقت درس نمی گیرن.
اما ما آدما می تونیم فکر کنیم و نذاریم این اتفاق دوباره واسمون بیفته.
حرفم رو کوتاه می کنم، از اتفاقات گذشته و اتفاقاتی که واسه اطرافیانت میفته درس بگیریم.
در کل، هر جا که هستین واستون آرزوی موفقیت می کنم.
یه چیز دیگه، وبلاگ هنوز از مد (mod) نیفتاده، خودم چندتا وب سایت دارم ولی بازم بلاگ یه چیز دیگه است.

سام چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://shirkohi.blogfa.com

سلام نمیدونم نظرمو خواهی خوند یا نه ولی آرزومندم که موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد