حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

تولد دوباره...

سلام دوستای گلم.واقعا نمیدونم چه طور باید از همتون تشکر کنم.تو این مدت خیلی بهم لطف داشتید.مدام سعی کردین با حرفاتون بهم آرامش بدین.اغلب تشویقم کردید به اینکه زودتر آپ کنم حسابی شرمندم کردین آخه این روزا خیلی کم فرصت پیش میاد که بتونم سر فرصت آپ کنم اغلب دانشگاهم و آخر هفته هم اغلب خونه نیستم.اما خب این چند وقته به لطف شماها حسابی عوض شدم برای همینم هست که میگم نمیدونم چه طور باید ازتون تشکر کنم.قول داده بودم این بار که آپ میکنم حرفی از غم و غصه نباشه.راستش اولاش میخواستم به خودم تلقین کنم که غمی ندارم و شادم اما حالا که یه کمی وقفه ی بین پستام طولانی شد دیگه واقعا حرفی از غم برام نمونده به لطف همه ی دوستای خوبم و البته قولی که به چند نفر داده بودم.

راستش من یه کمی بی جنبه تشریف دارم.این بار از اونور بوم افتادم. راسته که همه ی اتفاقات بزرگ و متحول کننده یهیهو می افته.یه روز که چشم باز میکنی میبینی به خاطر اون همه اشکی که دیشب تا نیمه های شب میریختی حسابی عذاب وجدان داری و از خودت بیزاری به خودت قول میدی دیگه تکرار نشه و تصمیم میگیری به جای همه ی گریه ها بخندی.به همین راحتی تصمیم گرفتم دیگه فقط شاد باشم.با هر بهونه ی کوچیکی بخندم. به زمانی فکر کردم که  بهترین اتفاقاتی که توی زندگیم می افتاد تنها برای چند لحظه اونم به صورت تصنعی لبخند رو روی لبام می آورد.ازخنده و شادی و جمع شاد مردم بیزار بودم.خیابون و جاهایی که آدم زیاد بود نمی رفتم چون از دیدن شادی و خنده ی روی لبای مردم متنفر بودم.با خودم میگفتم این آدما چه طور این همه شادن در صورتی که من اینهمه غم دارم؟!!!در صورتی که من غمی نداشتم یعنی غمی که واسه خودم ساخته بودم در مقابل غصه  خیلی از آدما هیچ بود.

حالا مادری رو میدیدم که فرزند جوونش روی تخت بیمارستان و جلوی چشماش مثل گل پرپر میشه و اون جز اینکه دستاش رو به آسمون بلند کنه و با اشک به خدا التماس کنه کاری نمیتونه بکنه. یا مادر و پدری که با همه ی علاقه یی که به فرزندشون دارن حاضر نیستن اونو دختر خودشون بدونن و آرزو میکنن که کاش دیگه زنده نباشه. خانواده یی که ماه هاست از پدرشون بی خبرند در حالی که جنازه ی اونو کنار جوب در حالی پیدا میکنن که به خاطر تزریق بیش از حد مرده. اونوقت دیدم که غم عشق غم نیست اینا غمه و آرزو کردم که هیچوقت جای اونا نباشم.

به اون روزای پراز خالی که فکر میکنم از خودم بدم میاد چون حالا افسوس میخورم که میتونستم اون لحظه های خالی رو با صدای قهقهه هام پر کنم!حالا که فکر میکنم میبینم باید تا آخر عمر تاوان این سهل انگاری رو پس بدم.بنابراین به دنیا گفتم: آهای!وایسا دنیا من میخوام پیاده شم! به حرفم گوش نداد.لحظه ها و ثانیه ها بود که پشت سر هم می رفت.پس تصمیم گرفتم هرطور شده به این دنیای نامرد غالب بشم.در نتیجه دو سال اخیر زندگیمو فاکتور گرفتم و دوباره شدم 18 ساله.سنی که اوج سرمستی و خوشیم بود.شناسنامه ای چند ماهه دیگه شمع 21 رو فوت میکنم اما از خودم بپرسن میگم 18 سالمه.میخوام حقمو از دنیا بگیرم آخه دوسال میتونستم غرق شادی و خنده باشم و نبودم و حالا نمیذارم به همین راحتی دنیای بیرحم حقمو ازم بگیره. آره دوستای خوبم دیگه تصمیممو گرفتم و تک تک شماها به خصوص خدا که بیش از هر زمان دیگه ای هوامو داشت و حتی لحظه ای تنهام نذاشت و منو از اینکه مدتها حضور نابشو تو زندگیم نادیده گرفته بودم و غرق تنهاییم شده بودم شرمنده کرد تو گرفتن این تصمیم کمک کردین.

به بعضی از دوستام که حتی یک روز فراموشم نکردن و تنهام نذاشتن علی الخصوص از اونی که خیلی خیلی دوستم داره و ازم قول "فقط شاد بودن" گرفته مدیونم.

حالا به هر بهونه ای و حتی بی بهونه میخندم و شادم.از هر جشن و تفریح شادی استقبال میکنم و خیلی وقتا بیخودی میخندم.حتی لحظات فوق العاده دردناک و غمگین.طوری شده که به الکی خوش و سرخوش بین دوستام معروف شدم.شیطنتام تو دانشگاه دوباره داره شروع میشه البته اینبار بیشتر بین دوستام آخه خوبیت نداره همه دانشگاه بفهمن خل شدم.

راستش من واقعا عاشق بودم اما خب دیگه همیشه که نمیشه دنیا بر وفق مراد ما بگذره. عشق با خودش برام دوسال غم و اشک آورد اما همش در مقابل تجربه ای که برام داشت هیچه بنابراین فعلا دنبال غم حتی از نوع شیرینش هم نیستم مثل غم عشق اصلا به قول شهرام :

"تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه ..."

اون زمان از غم و غصه استقبال میکردم چون برام شیرین بود اما حالا میبینم که اونموقع هر روز و هر لحظه منتظر اتفاقی بودم که دوباره همه چی به هم بریزه واسه ی همینم این آرامش به همه ی اون اضطرابا می ارزه.

 

نه دلم تنگ نشده واسه ی دیدن تو

واسه بوی گل یاس واسه عطر تن تو

نه دلم تنگ نشده واسه بوسیدن تو

برای وسوسه ی چشمای روشن تو

چرا دلتنگ تو باشم؟چرا عکستو ببوسم؟

چرا تو خلوت شبهام چشم به راه تو بدوزم؟

چرا یاد تو بمونم تویی که نموندی پیشم

میدونم تا آخر عمر نه دیگه عاشق نمیشم

یه روز ابری و سرد رفتی تو از زندگیم

به تو گفتم بعد از این واسه هم غریبه ایم

از حقیقت تا دروغ فاصله خیلی کمه

نه دلم تنگ نشده تنها دروغمه

نه دلتنگ نمیشم

نه دلتنگ نمیشم

 

این ترانه رو که بالا نوشتم دوست دارم چون دیگه دلتنگی رو دوست ندارم چون با خودش اشک میاره. پذیرفتم که این دو سال قسمتی از زندگیم بود که کوله باری از تجربه برام داشت و شاید این وقفه بین زندگی شاد و شادیهای بی وقفم لازم بود. حالا هم عاشقم اما عاشق دوست داشتن و عشق.عاشق خنده و شادی.عاشق عشششششق...و معتقدم به این که گفتن:

"شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست!"

و چه بهتر که این اجبار رو هرچه شیرینتر طی کنی!...

 

یه درد دل کوچیک با خدا دارم و یه عذرخواهی هم بهش بدهکارم:

" همیشه کسی هست برای محبت و برای امید دادن،تو را میگویم تورا ای منادی عشق و محبت،ای که با دم مسیحاییت روحی از عشق و امید به زندگی من دمیدی.تا کنون از همگان می شنیدم شقایق اسوه ی عشق و دلدادگیست،اما تو به من فهماندی گل سرخ بهترین و عاشق ترین و مهربان ترین نماد عشق است.عشقی نه آتشین و    زود گذر بلکه عشقی ماندگار و فراموش نشدنی."

خدای خوبم، درسته که دیروز را سوزاندیم برای امروز ؟ امروزمان را گذراندیم برای فردا و فردایمان دیروزی دیگر است !!! واین است بازی پوچ ما انسانها اما تو بزرگی و بزرگی و بزرگ... تو ببخش منو که مدتها هر روزم تکرار روز قبل بود و اونی نبودم که میخواستی.شاید همونوقتم میخواستم که بهت ثابت کنم که تو امتحان عشق تو اول میشم! اما به چه قیمتی؟! به قیمت فراموشی عظمت تو؟خدای خوبم ببخش!ببخش که روزگاری آرزوی مرگ کردم و نعمت شاد زیستن رو نادیده گرفتم! بهم فرصت دوباره دادی و من ثابت میکنم که لایق این فرصت هستم...خدایا دستای سردمو هرگز از دستای گرمت رها نکن و حتی لحظه ای دیگر مرا به حال خودم رها  نکن...

"نگو کفر است اگر من کافرم ،باشد - نمی خواهم خدایا زاهدی چون دیگران باشم - نمی خواهم خدایم را به قدیسی بدل سازم که ترسی باشد از او در دل و جانم - نگو کفر است که سوگند یاد کردم من به خاک و آب و آتش بارها ای دوست - خدا زیبا ترین معشوق انسانهاست - خدا را نیست همزادی که او یکتا ترین عاشق ترین معبود انسانهاست"

 

 

و حرفهای ما هنوز ناتمام...

تا نگاه میکنی وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی...

لحظه ی عزیمت تو ناگزیر میشود

آه!ای دریغ و حسرت همیشگی...

ناگهان چه زود دیر می شود...

این چند جمیه ی زیبا رو همیشه از قیصر امین پور به یادگار داریم و چه خوش گفت: که "ناگهان چه زود دیر می شود"

پس لحظه ها رو دریابیم شادِ شاد... و بدونیم که میشد حالا من و تویی که زنده ایم و فرصت زیبا زندگی کردن رو داریم به جای او زیر خروارها خاک آرمیده باشیم پس...

به پاس نعمت زنده بودن و نفس کشیدن که خدای خوب هنوز از تو دریغ نکرده و برای شادی روح او فاتحه ای نثار خاک سرد گورش کن...روحش شاد!

 

هنوز هم عاشقم و زنده...

عاشق باش و شااااد...

نظرات 101 + ارسال نظر
ایلیا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ http://WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm

سلام خوبی دوست گلم .... آپدیت خوبی بود هر روز بهتر از دیروز ..... منم بروز کردم...
WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm
____________**__**_____*
____________**__**_____*
___________***_*__*_____*
__________****_____**___******
_________*****______**_*______**
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______*
________******_____*_______*
_________******____*______*
__________********_______*
__***_________**______**
*******__________**
_*******_________*
__******_________*_*
___***___*_______**
___________*_____*__*
_______****_*___*
_____******__*_**
____*******___**
____*****______*
____**_________*
_____*_________*
_____________*_*
______________**
______________*
روزهایم برفی است

مصطفی یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ق.ظ http://www.nanosang.com

مدتی است از خود از خدا از خلق دورم
با این همه در عین بی تابی صبورم
پیچیده در شاخ درختان چون گوزنی
سر شاخه های پیچ در پیچ غرورم
هر سوی سرگردان و حیران در هوایت
نیلوفرانه پیچکی بیتاب نورم
در حسرت پرواز با مرغابیلنم
چون سنگ پشتی پیر در لاکم صبورم
آخر دلم با سر فرازی می گذارد
سنگ تمام عشق بر خاک گورم

وحید هستم یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ق.ظ

من به آرزوم رسیدم ...

همیشه شادی و شاد بودن حق توست ...

شاد باش و شاد کن ..

و ... غصه نخور .. دیوونه !!

مرضیه یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://hamsohbatebaran.blogfa.com

سلام
متاسفانه وبلاگ قبلیم هک شد[ناراحت]
آدرس وبلاگ جدیدم اینه:
Hamsohbatebaran-67.blogfa.com
منا با این آدرس لینک کن
خوشحال می شم بمن سر بزنی
موفق باشی[بدرود]

مژده یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

سلااااام
امروز زیاد حالم خوب نبود! ولی باور کنید الان که دیدم شما این قد سر زنده و خوشحال هستین
منم خوب شدم! ایول واقعاً خوشحال شدم ایشالا که همیشه شاد شاد شاد باشین!
خدا کنه همیشه پستاتون همین شکلی بدون غم باشه!
واقعاً دیگه نمیدونم چی بگم خیلی خوشحال شدم
ایشالا که همیشه پر انرژی باشین!
و کلی آرزوی خوبه دیگه..همه و همه تقدیم به شما با یه عالمه بوس...

شهلا تی ان تی یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.bazareroz.com


سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk


ویسه یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.vida.it.tt

سلام خوبی دوست گلم .خیلی خوشحال شدم که میبینم خوبو خوشو سلامتی.راستی این نی نی چه باحال کف میزنه.شرمنده دیر به دیر سر میزنم اخه درسام زیاده ایشالا این ۲ ترم تموم بشه خلاص بشم.پیشم بیا فعلا بااااای تا هااااااااای

وحید هستم دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

و خداوند عشق را آفرید ...

و خداوند شادی را بنا کرد ...

تا با شادی به هم عشق بورزیم ...

نفسهایم سنگین تر می شود اگر احساس تنهایی کنی ...

سوگند دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.nabze-kavir.blogfa.com

رئوفه جونم سلام. خوبی عزیز؟ خب معلومه که خوبی دیگه! ماشاالله به این روحیه بابااااااا!!!
خیلی خوشحالم که این تصمیمو گرفتی...امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه و غم و غصه واسه همیشه با دلت قهر کنه!
ولی ازت گله هم دارمااااا!این چند وقته خیلی بد شدی! اولا که چرا خبرم نکردی که آپی؟ دوما چرا دیگه سر نمیزنی؟
اصلا ولش کن! نمیخوام با این حرفای چرندم اعصابتو بهم بریزم...معذرت.
به جای ما هم خوش باش عزیز!

آیسان !!! سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

من این پسره رو تازه دیدم رئوف !!

اون که میخنده ... چه با مزه میخنده !

سلام دیوونه !!

حامد سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://bibahar.blogsky.com

چقدر حرف نگفته داشتی ... انگاری از پیله ات در اومدی و روزشماری میکردی برای پرواز. کاش همه مث تو مینوشتن.

مدیر وب لاگ سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://mafiri.blogsky.com

سلام خوبی می تونم یه خواهش کنم؟
اگر امکان داره برای من یه قالبتوپ درست کنی؟

خانومی هستم سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.khanoomiii.blogsky.com

سلام عزیزم . نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی پستت رو خوندم . خوشحالم که روحیت بهتره ...

سعی کن این روحیه رو حفظ کنی و موقتی نباشه .

تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه ! نمیدونم اما فکر نکنم بشه ! امیدوارم بهترین ها نصیبت بشه ...


یه پیشنهاد روزانه هاتو بنویس . فکر میکنم خیلی آرومت میکنه .

الناز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام من که همیشه میام اما نظر نمیدم چون اینقدر متن هات قوی هستن که آدم کم میاره

سعیده سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست
سلام عزیزم
منم آپم

دریا سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.khodaye-pak.blogfa.com/

سلام عزیزم. مرسی که خبرم کردی...
خیلی خوشحالم که نظرت راجع به زندگی عوض شده...خوش به حالت...دست ما رو هم بگیری ثواب داره هاااا!
بازم بهم سر بزن عزیزم.
همیشه شاد باشی.

سوگند سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.nabze-kavir.blogfa.com

سلام عزیزم.بازم منم همون مزاحم همیشگی...!
خواستم بگم آپم.بیای خوشحال میشم.

رز سفید سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام دوست عزیز...خیلییییی خوشحالم که به زندگی باز دارین لبخند می زنید...خدا رو شکر..انشالله که همیشه گل خنده رو لب هاتون بشکفه...و انشالله که هر وقت خدا قسمتتون دونست عاشق بشید باز..و با عشقتون ازدواج کنید و چنان زندگی ی خوبی داشته باشید که رنگ زندگیتون همیشه مثل رنگین کمان باشه... برای من و نامزدمم دعا کنید که زودتر مشکلاتمون حل بشه و ازدواج کنیم...در پناه حق باشید...یا علی...

علی سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام رئوفه جان
سلام

بالاخره آمدی
سلام
شادم از شادیت
شکر

شادیت هدیه خداوند است
چون نمی دانم الان تولدتو تبریک میگم
تولد دوباره لبخندت و به دنیا آمدنت
«هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که:
خداوند هنوز از انسان نومید نشده است
نشانه

سلامت باشی
و شادیت پایدار
«هدیه ات ازآن توست»

بوسه چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام عزیزم
من بی معرفت و ببخش
اینقدر سرم شلوغه که وقت درستی واسه آپ کردن هم ندارم.
به دعا هاتون خیلی احتیاج دارم.
می دونی پشت کنکوری یعنی چی؟
آره این و همه می دونن پس من و ببخش
برات آرزوی موفقت و سلامتی می کنم
شعر این پستت هم خیلی قشنگ بود

بوس

حامد چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://bibahar.blogsky.com

سلام ... ممنون از لینکت. ایشاالله همیشه خوش باشی.

نفس میخوام چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ

خسته نیستم وقتی که چشمانت را شاد ببینم ...

و منحنیه تبسم را روی لبانت به چشم تماشا کنم ...

یک هدیه به یاد ماندنی از تو به من ...

شاد باش ...

غصه نخور .. دیوونه !

رویا چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://mfkhaterat.parsiblog.com

دارم از تو مینویسم
که نگی دوست ندارم


سلام عزیزم
نه خوشمان آمد
آفرین دختر خوب و مهربون من
کار بسیار خوبی کردی که تصمیم گرفتی روحیتو بهتر کنی و دل شکسته خودتو ترمیم کنی ؟؟؟

بله فعلاْ بهتره عاشقی تعطیل باشه فعلاْ شادی و شاد بودن میخوای که مرحمی باشه بر دلت
دوست دارم مواظب خودت باش
و به منم سر بزن عزیزم

مریم چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://golmaryam67.blogfa.com

سلام عزیز دل خودم
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم که دوباره می خندی
از ته دل می گم عزیزم واست بهترین ها را آرزو می کنم
موفق باشی

ماهی خانوم چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوشحالم که خوشحالی
این خیلی عالیه
الهی که شاد شاد باشی همیشه
بوووووووس
____xxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx





محمد چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
الانه که بال در بیارم
خیلی خوشحالم
بی نهایت
تا دیدار بعدی به امیددیدار
بای

سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
عجایب 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

حنوش... چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.hanoosh.blogfa.com

سلام به حسرت پرواز عزیز

واقعا عالی بود اپ با اپ های قبلی فرق کرده خیلی قشنگتر شده.. امیدوارم همیشه اینجوری شادو سرحال ببینمت

سعید چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://jenabsarhang.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خیلی وقت بود که واسه هم کامنت نمیذاشتیم اینجا رو خوب یادم می آد . وقتی کامنتت رو خوندم خوشحال شدم از اینکه هنوز یه دوست قدیمی کنارمه اومدم اینجا و چقدر شیرین بود خوندن تک تک کلمات پستت . خوشحالم از اینکه بالاخره یکی از دوستای بلاگیم دست شست از غم و خندید به زیبایی های دنیا .
امیدوارم طلسم کامنت نذاشتن هامون شکسته بشه و باز با هم در ارتباط باشیم .
مثل همیشه به امید سبز بودنت .

سوگند چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.nabze-kavir.blogfa.com


عزیز دلم سلام. خیلی ازت ممنونم که نظرتو انقدر صادقانه بیان میکنی...
به نظر من مانعی نداره...ولی بزار یکم بگذره،بعد. اینجوری خیلی ضایع میشه...نظر تو چیه؟

مجید پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام///////////خوشحالم که باز هم تو نت هستی///////////////////////

مرتضی پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام گل پر پر شده دیروز
سلام گل وا شده امروز
خیلی خوب وا شدی
روزی که همه گلها دارن پژمرده می شن
تو تنها ماندی
باز تنها گلی هستی
که بر روی زمین تنها ماندی
امیدوارم
دست بدکاری تو را بخاطر زیبای ات
نچیند
امیدوارم
دست بدکاری
تو را از مادرت جدا نکند
همه ما چیده می شویم
اما دو سه روز دنیا را خوش باش
خوش باش
من هم خوشحالم به خوشی شما

دریا پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.khodaye-pak.blogfa.com/

سلام گلم. مرسی که سر زدی و همچنین مرسی از دلگرمیت.
حرفاتو خوندم و سعی کردم بهش عمل کنم ولی...
بازم بیا خوشحال میشم.

روح سرگردان پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://hossainhr.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از اینکه می بینم زندگیتون رنگ شادی را دوباره به دست آورده خوشحالم و آرزو می کنم که هرگز در زندگی دیو غم آدرستون را پیدا نکنه.
من یه عذر خواهی هم به شما بدهکارم.
صبح سه روز پیش از محل کارم وبتون را باز کردم و خواستم اول کل نوشت ها را بخونم و بعد واستون بنویسم ولی وقتی آخر شب خواستم کامپیوتر را خاموش کنم متوجه وبتون شدم که مظلومانه میمنی مایز شده بود و مشغله کاری و درس و امتحان نداشته بود متوجه بشم. آخه من هم کار می کنم و هم درس می خونم. امروز مجدد اومدم خدمتتون ولی غیر از نوشته هایی که نامزدم واستون گذاشته بود چیزی ندیدم و متوجه شدم که چقدر شرمنده شما شدم.
لطفا عذر خواهی منو پذیرا باشید.
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و در حال حاضر هم تمام درسهای دانشگاه را با نمرات عالی و برخلاف من بدون تقلب پاس کنید و نمرات عالی براتون هم عنوان دانشجوی نمونه و هم جایزه یا تخفیف شهریه به همراه داشته باشه.
راستی از قدیم گفتن شکست پل پیروزی است. حالا که شما تونستید از این پل بگذرید باید منتظر دشتی سراسر نشاط و شادی و همچنان در کنار این دشت شاید دره ای خطرناک باشید. پس هم لذت ببرید و هم مواظب باشید.

به امید پیروزی و موفقیت . خدانگهدارتون

محمد پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام شیطون شدی
ادم رو سر کار میذاری
خوبه اینم جالبه
به امید دیدار

الیاد پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

مبادا ... نگار من،

غروب کنی!!

من همیشه کنار تو خواهم ماند ...

مرتضی پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام
کی وقت می کنی پیشم بیائی
چون می خوام قبل از اومدنت
کلبمو چراغانی کنم
می دونی که آلان کلبه من
خاموشه
دلگیره
حالا خودت دوست داری بیائی مساله ای نیست
ولی یادت باشه اگه بیائی دلت می گیره
نگی که نگفتم

نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.noghtenevis.blogsky.com

ٌٌWow!
این جا چه خبره دختر؟!
درست میبینم!؟
...
خوشحالم که خوشحالی،این عالیه!
ولی یه جوری بخند که از خنده هات غم بیدار نشه!(زیاد به این جمله ام فکر نکن)
...
به امید شاد ماندنت!(چشمک)
امضا:نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران

الناز پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام خوبی چرا پست جدید نمی فرستی ما منتظریما!!!!!!!!! سر بزن منتظرم موفق باشی بای

hamidel پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

زندگی یعنی بازی. سه ، دو ، یک … سوت داور............ بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی ، غرق شدی ، دل

شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی… بچه بودی ، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ0?ــــــــــ بازی

تمام شد... زندگی را باختی
.
........................................
اما شما زندگیو بردی هااااااااااااااان
واااااااااااااای که چقدر خوشحالم کردی -عالیه-حالا دیگه حرف نداری انرژیک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام
خوشحالم که حالت عوض شده...می دونی یه زندگی دوباره...
اما می دونی من کمی واقع گرا هستم...و می دونم که به همین سادگی غم از دل بیرون نمی ره...امیدوارم غمت واقعا از دلت بیرون بره...بعضی غم ها ماله این هستن که تو دل بمونن و یادگاره گذشته هامون باشن....امیدوارم هیچ غمی تو دلت نمونه...
دیوار!

ناشناس جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.azadamir.blogfa.com

درود بر یگانه پرنده ای که عاشق پرواز و وقتی خواست پرید و هیچ موقه تو حسرت پرواز نیست

من خیلی خیلی خوشحالم که می تونم خوشحالی شما رو ببینم و ببینم که عاشقی و شاد

دوست خوبم من برای همیشه از خودا می خوام که بخندی و شاد باشی و تو هم همیشه یزدان پاک رو ستایش کن که لبخند عاشقانت رو ازت نگیره

نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.noghtenevis.blogsky.com

قول جلیل صفربیگی ::: گاهی سر ما به سنگ باید بخورد :::

تا کی دل خسته زنگ باید یخورد
هی تهمت نام و ننگ باید بخورد
عاشق بشویم هر چه بادا بادا
گاهی سر ما به سنگ باید بخورد

ممنونم ازت!
...
امضا :نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران

رضا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتیم آزاردهنده است.گرچه اکنون متقاعد شده ام که هیچ کس کسی را از دست نمی دهد زیرا هیچ کس مالک کسی نیست این تجربه واقعی آزادی است : داشتن مهمترین چیزهای عالم , بی آن که صاحب شان باشی یازده دقیقه
سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن
زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذردو قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند . آنچه از روزگار بدست می آید با خنده نمی ماند و آنجه از دست برود با گریه جبران نمیشود!! فردا خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم....

یک آدم اینجوری جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام

اختیار دارین مگه آدم می تونه یه دوست خوب مثل شما رو فراموش کنه مخصوصا که آدمش اینجوری باشه!

ببخشید آخه یکمشم تقصیر وبلاگته خیلی اذیت می کنه تا بازشه...

قربانت یک آدم اینجوری!

میلی!! جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://milimemo.com

سلام خوبی!!
ببخشین خیلی وقت بود نبودم تو نت !! الان اومدم یه سر آپ کردم
گفتم یه سرم به خونه دوستا بزنم!!

فرهاد جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://farhademan.blogsky.com

سلام.نمی دونم چه جوری بگم گه وبت فوق العادس.
ولی شک نکن که همینجوره.
راستی هر وقت که آن بشم حتما بهت سر می زنم.
روزای خوبی داشته باشی

آرمیتا و عسل جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://hasrat0111.blogfa.com/

سلامممممممم
خوبی خوشگلم
خسته نباشی
یه دنیا خوشحال شدیم
وای........چقدر خوبه که تو خوشحالی
خیلی دوستت داریم عزیزم
ببخشید که دیر اومدیم
بازم به ما سر بزن

خانومی هستم شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.khanoomiii.blogsky.com

سلام گلم . خوبی ؟ نیستی عزیز‌؟

من آپممممممممممممممممممممممممممم

مرتضی شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام
یکی از کارهای بدی که ما آدم ها انجام می دهیم
اینه که سرمون رو شلوغ می کنیم
بعد خدا رو فراموش می کنیم
بعد هم دنبال گمشده ایی می گردیم
که نمی دونیم کی بوده
یادمون می ره که اون گمشده بجز خدا کس دیگری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد