حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

از روز اول تا حالا...!!!

روز اول پیش خود گفتم
دیگرش هرگز نخواهم دید
روز دوم باز میگفتم
لیک با اندوه و با تردید
روز سوم هم گذشت اما
بر سر پیمان خود بودم
ظلمت زندان مرا میکشت
باز زندانبان خود بودم
آن من دیوانه ی عاصی
در درونم های هو میکرد
مشت بر دیوارها میکوفت

روزنی را جستجو میکرد
در درونم راه می پیمود
همچو روحی در شبستانی
بر درونم سایه می افکند
همچو ابری بر بیابانی
میشنیدم نیمه شب در خواب
های های گریه هایش را
در صدایم گوش میکردم
درد سیال صدایش را
شرمگین میخواندمش بر خویش
از چه رو بیهوده گریانی؟
در میان گریه مینالید
دوستش دارم نمیدانی؟
مینشستم خسته در بستر
خیره در چشمان رویاها
زورق اندیشه ام آرام
میگذشت از مرز دنیاها
روزها رفتند و من دیگر
خود نمیدانم کدامینم
آن من سرسخت مغرورم
یا من مغلوب دیرینم
بگذرم گر از سر پیمان
میکُشد این غم دگربارم
مینشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم

سلام دوستای خوبم.من همیشه شرمنده ی محبتای شما هستم.راستش اینبار حال و روز خوبی ندارم برای آپ کردن.دلم بدجوری گرفته.حال روحی و جسمیم فوق العاده خرابه.ممنونم که اینهمه بهم لطف دارین.منو ببخشین اگه اینبارم غمگین آپ میکنم.
میخوام یه کمی درد دل کنم تا سبک شم.بعد از چند روز تازه توانشو پیدا کردم.
آدم دیگه ای شدم.منظورم اینه که با اون آدم 2 -3 سال پیش کلی فرق کردم.روزگار حسابی با من و دلم سر ناسازگاری گذاشت.شاید این اعتراف برای بعضیا خوشحال کننده باشه چون مدتها پیش این روزگارو برام مجسم کرده بودن.
آره!من شکستم!به همین راحتی!یه روزی دل شکستم مغرورانه روز بعد عاشق شدم احمقانه و حالا شکستم بی بهانه.فقط چون عاشق بودم.این بهونه ی شکستنم بود.
اواسط آبان 84 بود.حس کردم دنیا برام یه جور دیگه شده.حس میکردم دلم مثل همیشه نمیتپه.بعضی وقتا که یه نفر خاصو میبینه تندتر میزنه.گفتم حتما از شرمه.شایدم نگاهای اون یه جوریه که این دل لعنتی اینطور به آب و آتیش میزنه...اما...زیاد طول نکشید که فهمیدم نه...عاشق شده بیچاره...دو سال تموم عاشقانه زندگی کردم.حالا معنی عشقو کم کم میفهمیدم.وقتی میدیدم دست و پام با دیدنش میلرزه،قلبم به تاپ تاپ میفته،زبونم بند میاد،اشک تو چشام حلقه میزنه،وقتی یه کمی دیر میکنه از نگرانی حال و روزمو نمی فهمم ، فهمیدم که سخت عاشقم.
عشقم دیده نشد.دو سال گذشت و حالا اواخر مهر 86 همه چیز برای همیشه تموم شد.
زندگیم رو به سراشیبی گرفت،ضربان قلبم کند شد،احساس و عاطفه تو قلبم جاشو گم کرد،دلتنگی دیوونم کرد،دلتنگی برای زندگیم، برای عشقم، برای ... .
حالا شب و روز جلوی چشام تاره.گفت فراموشم کن و من تنها برای به جا آوردن خواستش باید فراموش کنم.
راستی گفت غم نخور...هیچی نگفتم...قولم ندادم چون نمیتونستم.
شکستم بدجوری شکستم.این گردش تکراری روزگار حالمو به هم میزنه. روزی اونو شکستن و روزی من دیگری رو شکستم.حالا اون منو شکست...شاید به تقاص دل یه همجنس...
ولی هنوزم از خودم می پرسم دوسش داری یا نه؟ چه قدر عاشقش میمونی؟ چند ماه دیگه آیا واقعا همینقدر دوسش داری؟ و...
نمیدونم...واقعا نمیدونم...فقط اینو میدونم که حالا عاشقم. خیلی عاشق ولی فرداها رو نمیدونم.یعنی از همین فردا خبر ندارم و به جرات میگم نمیدونم بلایی که سر دلم اومد اجازه میده که تا چند روز دیگه که باز میبینمش به اجبار روزگار بازم دوسش دارم یا نه.امیدوارم عاشق بمونم.با همه ی عشقم باهاش خداحافظی کردم.با اشک بدرقش کردم تا بره عاشقی کنه.سخت ترین لحظات و حرف ها رو شنیدم و در عجبم که دووم آوردم.
حالا عذاب میکشم مثل دو سال سپری شده ولی با این تفاوت که اونوقت مطمئن بودم عاشقم و لااقل در خیالم اونو کنارم داشتم اما حالا...حتی در خیال اجازه ندارم...
تنها چیزی که الان ازش مطمئنم اینه که دوسش دارم.فعلا!حالا!همین حالا نه حتی دقیقه بعد...
یه دنیا غم دارم،اما نمیدونم تا کی میتونم بسوزم و بسازم...میخوام زندگی کنم و از این به بعد سعی کنم فراموشش کنم و شاد باشم.بشم مثل سابق فقط و فقط به یه دلیل: چون مامان امروز بهم گفت عزیزکم خواهش میکنم بشو همون دختر سابق.میخوام همیشه غرق شادی ببینمت.اشک تو چشام حلقه زد و بغض راه گلومو بست.مامان از غمم خبر نداره والا شاید بهم حق میداد.اما تنها به احترام مادر بودنش بهش قول دادم بشم دختر سابقش.شاد و بیخیال و سرخوش...
خدا خودش بهم کمک کنه...
دیگه توان نوشتن ندارم فقط میخوام بلند داد بزنمو بگم...

26/7/1386  همه چیز تموم شد...


خدایااااااااا مواظبش بااااااااش


سوال من از خدا:
خداااا! چرا عاشق شدم من؟
دیگه از دست این دل
یه شب آروم ندارم...
واااااای چرا تو این زمونه
شدم قربونی عشق
اسیر روزگارررم
روزا چشمای نازش
میشینه تو کتابم
شبا وقتی میخوابم
میبینمش تو خوابم
براش نامه نوشتم
قشنگ و عاشقونه
نوشتم با دو چشماش
منو کرده دیوونه
رو پله های سنگی
میشینم مات و بیدااار
چشام رو تور ابرا
سرم رو سنگ دیوااار
براش آواز میخونه
لبای سرد و بستم
میاد خورشید بازم من
هنوز اینجا نشستم
خداااا! چرا عاشق شدم من؟
چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟
خدا میگه: خود کرده را تدبیر نییییست!!!
ای وای بر این دل ساده دلم!


شاد باشییییید...

 

نظرات 162 + ارسال نظر
وحید هستم چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.ghesmateman.blogsky.com






بعد از اینکه نظرمو مینویسم و واست ارسال میکنم همیشه این موضوع اذیتم میکنه که ...
تویی که حرفاتو راحت میزنی ...
هر چی دلت میخواد مینویسی ...
اغلب از غم و غصه هات میگی ...
بدون اجازه غصه میخوری و وقتی شاد میشی کسی نمیفهمه ...
نگو که تا حالا نخندیدی ...
چرا باید تو ...
چرا باید تو حرفای دل منو تایید کنی؟
مگه نه اینکه حرف دل رو باید زد ...؟
من اینجا نیستم که بگم وبلاگت قشنگه تا ..
که بگم خیلی مهربونی تا ...
که بگم زیبا مینویسی تا ...
که بگم ...
آخرش هم بگم به من سر بزن ...
که بگم لینکم کن ...
که بگم خوشحال شدم ...
نه..
من خوشحال نمیشم تو از غم مینویسی ..
اینجام که بگم ...
دیوونه غصه نخور ..
هی نشین غصه بخور رفته که رفته ..
اگه دوستت داشت نمی رفت اون که رفته ..
هی نشین چشم به راه رفته که رفته ...
اگه عاشق بود نمی رفت اون که رفته ...
بی خیالش ..
مگه چند سال تو جوونی؟
مگه چند سال تو میمونی ؟
.......
اینا رو یکی به من بگه که بعد از ۶ سال که فراموشم کرده و یه بچه ۷ ماهه داره ... هنوز دوستش دارم ... شعرام پره از اسمش ...
...........
همیشه شاد باش ولی تو که حالیت نمیشه ...
بچه .. یه وحید یه جای این دنیا نمیخواد شما (رئوفه خانم ) غصه بخوری ..
یه شعر واسه تو میگم ... اول باید وبلاگت رو خوب زیرو رو کنم تا بفهمم چی دوست داری .. خلاصه از رو نوشته هات بشناسمت ..
وحی . د . ص




چهارشنبه 2 آبان ماه سال 1386 ساعت 10:34 AM

*سراب* چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام
خوشحالم که اولین نظر و می ذارم
بذار برم بخونمش بعد نظرم و می گم
شاد باشی عزیزم

وحید هستم چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.ghesmateman.blogsky.com

دوباره سلام ...
از اون جایی که من میخوام خوشحالیت رو ببینم ...
و باز از اونجایی که از بودنم خوشحال میشی ...هستم هرچند نباشی ...
آدم یه وقتایی به کسی احتیاج داره ولی میخواد هر وقت دلش خواست تنهاش بذاره ..
درسته که این نا مردیه ...
اما من می خوام واست اون یه نفر باشم ...
نترس تو نامرد نمی شی ...
من حاضرم این وسط له شم ... که شاد شی ...
میتونم بهت ثابت کنم ...
و ...
جمله تکراری که همه میگن رو من دوست ندارم ...
من فقط میگم ...
دلم میخواد بهت سر بزنم و این کار رو میکنم ...
هیچ انتظاری هم ازت ندارم جز ...
.
.
.
غصه نخور دیوونه ...
هنوز هستم ..

*سراب* چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

کلی نوشتم همش پرید(گریهههههههههههههههه)
فقط بگم بازی سرنوشت خیلی کارا سر آدم در می آره...بهتره به قول مامانت بشی همون دختر سابق...اینجوری به نفع خودته...چون می تونی با کوله باری از تجربه برای انتخاب های بعدی و مهم زندگیت از این تجربیات استفاده کنی تا دوباره خدایی نا کرده شکست نخوری...من تا دو روز پیش وبلاگ یکی از دوستام و می خوندم که اونم تو زندگیش شکست عشقی خورده...ماجرارو تو ۵ قسمت نوشته بود...
http://sabzm1250.blogfa.com/
اینم ادرس وبلاگش...

به هر حال کاریه که شده و این تو هستی که باید به زندگی کردن ادامه بدی ...و مهم اینه که چه جوری از این به بعدش و تصمیم بگیری که توش مشکل به وجود نیاد....
شاد ببینمت گلم

یک آدم اینجوری چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام خانومی گل!

عزیزم نمی دونم چی بگم...

فقط می دونم که نباید نا مید شی...
می دونی باید امید وار باشی به خود من نا کن(تعریف از خود نباشه ها!) با اینکه می دونم هیچ وقت بهم نمی رسیم بازم امیدوارم!


خانومی گلی... امیدوار باش و ناراحتی دشمن امید ...

می دونم من خودمم بعضی وقتا ناراحتم اما بازم از خودم نمی پرسم چرا عاشق شدم؟


توشاد باش!


فکر کنم اگه خدا بخواد فردا آپ کنم اگه آپ کردم حتما خبرت می کنم...

قربانت یک آدم اینجوری!

رضا چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی خوب نوشتی اینگونه احساسات اگه سمت و سو پیدا کنه همانگونه میشه که من قبلا گفتم بهانه ای میشه برای رفتن به سوی خدا.ولی زندگی هم همه چیزه و به یک یا چند چیز محدود نمیشه.
خیلی ها را دیدم که از دوری و نرسیدن در اینجا حرف میزنند ولی دلایل آن چیست هیچکدام نمی گویند.

فرزانه چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.v0r00dmamn00e.persianblog.ir

به رسم ادب [گل]سلام[گل]

با اینکه رفته اما هنوزم از داغ عشقش دارم میسوزم..
فکر و خیالش همش باهامه..هر جا که میرم جلو چشامه
دلم میخواد تا دووم بیارم رو درد دوریش مرحم بذارم
اما نمیشه راهی ندارم... نمیتونم من طاقت بیارم....



از حضور گرمتون در کلبه تنهاییم بی نهایت ممنون.

((((عزیز دلم گفته بودی ۱ آدمه دیگه شدی...بذار ۱ چند وقت بگذره باز هم خودتو همون آدم پر از احساس پیدا میکنی..و فقط در ظاهر میخوای بگی که ۱ آدم دیگه شدی...
سخت نگیر...چون طرف مقابلت سخت ندید و نگرفت که رفت....من تجربه کردم تمام این لحظات رو......فقط اشک بریز تا خودتو پیدا کنی گلم..
امیدوارم نا راحت نشی از حرفام ولی راستش ۱ چیزایی از روانشناسی میدونم به واسطه مادرم و مهمتر اینکه تمام این لحظات رو درک کردم...البته اینجا نمیشه زیاد حرف زد....

خیلی دوست دارم بدونم چند سالتونه؟؟؟
ببخشید طولانی شد)))))))


موفق باشید و پایدار
[گل]

روح سرگردان چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ http://hossainhr.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اولش واستون بگم از آخر نوشته هاتون که گفتید شاد باشید...
متاسفانه من یکی نمی تونم شاد باشم وقتی می بینم کسی که نسبت بهش احساس دوستی دارم ناراحت و غمگینه پس اگه دوست داری حرفت درست رد بیاد و عملی بشه اول باید خودت شاد باشی.

دوست عزیز تویی که از خدا سوال پرسیدی آیا فقط برای سبک شدن پرسیدی یا واقعا دنبال جواب بودی. اگه دوست داری جواب خدا را بشنوی پس اول گوشهات را آماده شنیدن کلام خدا کن و بعدش خوب گوش کن و اطمینان داشته باش خدا نه به واسطه گوش که مستقیم با قلبت حرف می زنه و جوابت را می ده ولی اگه چیزی متوجه نشدی باید دنبال مشکل این ارتباط بیفتی شاید یه جایی سیم کانکشنت را خودت قطع کردی. پس سریع وصلش کن.

دوست عزیز یه روز از یک عزیز بزرگواری شنیدم که هرگز خودت را گول نزن و عشقت را نثار کسی که معنی عشق را نمی دونه نکن.

به امید فرداهایی زیبا و شاد برای شما که به مامان قول دادید دیگه غمی در دلتون لونه نکنه.
حق یارتون.

میلی!! چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ http://milimemo.com

سلام !!مطالبت روز به روز عشقولانه تر میشن !!
بابا ول کنین عشقو !! همش دروغه !! من دیگه ول کردم البته منم 2 سال مثل شما ها بودم !!!
ممنون سر زدی !! آهنگ روی وبمو گوش کن تا عشقت بپره!!

سوگند چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.nabze-kavir.blogfa.com

سلام عزیز. خوبی؟ نبینم دیگه دلتنگ شی هااا!

آخه مگه میشه متنی رو که از ته دلت نوشتی قشنگ نباشه؟
ممنونم خبرم کردی...بازم بیا پیشم.

سعیده چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

سلام
یک قصه بیش نیست غم عشق و این عجب
کز هر زبان که می شنوم نا مکرر است ...
انگار مقدره ما آدما عاشق شیم دل ببندیم و بعد هم همه چی تموم...
غصه نخور عزیزم ..زندگی هنوز در جریانه
شاد ببینمت

نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.noghtenevis.blogsky.com

تنها زمانی کوتاه در کنار یکدیگر بودیم
و پنداشتیم که عشق
هزاران سال می پاید.
« یاکامویی»
نمی گم غصه نخور چون اگه بگم چرند گفتم.غصه بخور و البته به این هم فکر کن چرا تو رو با این همه علاقه تنها گذاشت! نمیشه ازش متنفر شد (اینو خوب میدونم!) ولی میشه نسبت بهش بی تفاوت شد .سخته ولی ممکن! زمان زخم ها رو التیام میده!
شاید بگی واسه این حرفا کوچیکم ولی تجربه کردم.من شکستن غرورم.قلبم و روحم رو تجربه کرد.تا حالا هم چیزی جز یه اندوه بزرگ .یه تجربه تلخ و یه زخم کاری نسیبم نشده.یه زخم عمیق که حالا حالا ها نیاز به ترمیم داره!
...
امضا:نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
می دونی...چه تو نا امید باشی...چه امیدوار....چه ناراحت....چه خوشحال...چه رسیده....چه نرسیده...می دونی آخرش اینه که زندگی جریان داره و ما ها هستیم که باید زندگی کنیم...و شاید آینده از انه کساییه که فرصت ها را غنیمت بشمارند...پشت هر غصه شادی هست...شاید امید به اینده...بدون تکرار اشتباه.....همون امیده..
دیوار!

سوگند پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.nabze-kavir.blogfa.com

عزیز تنها گذاشتن و بی مرامی به گروه خونی من نمیخوره....ولی چه کنم که بیشتر اطرافیانم گروه خونیشون مثل من نیست! جالب اینجاست که ادعا هم دارن...
اصلا ولش کن...
به یادت هستم...به یادم باش!

پرستو پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://jurist.blogsky.com

سلام دوست خوبم
به نظر من این احساس رو هر کسی بعد از اینکه ناامید میشه داره حالا این ناامیدی یا شکست میتونه جنبه های مختلفی داشته باشه
میدونی دوستام در این موارد با من مشورت نمی کنن
می گن تو احساس نداری چون ببخشید ولی خیلی موارد پیش اومده مثل مورد شما که با گریه اومدن بغلم کردنو گفتن همه چیز تموم شد و من بهشون خندیدم در حالی که انتظار داشتن منم بشینمو باها شون گریه کنم
شاید بگی در مورد خودت پیش بیاد زار میزنی یا شایدم تا حالا کسی رو دوست نداشتی ولی باید خدمت شما عارض شم بنده هم عاشق شدم و هم فارغ ولی تو هیچ کدوم از این موارد زانوی غم بغل نکردم
چون به این جمله ایمان دارم:

( هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد
وکسی که چنین ارزشی دارد
باعث اشک ریختن تو نمیشود )

و اما جمله ی آخر

انسانهای خوشبخت کسانی هستند که از جهات مختلف با زندگی روبه رو می شوند و
انسانهای بدبخت کسانی هستند که کوره راه باریکی بیش ندارند و
آن را هم قضا و قدر از دست آنها می گیرد

این دفعه آپ شاد شاد شاد می خوام
به به چه هوای خوبیه پاشو پاشو جون من برو دم پنجره رفتی؟
خوب
حالا یه نفس عمیق بکش
آماده شو برای آپ جدید ..........در ضمن منم خبر کن
فعلا بای تا های

محمد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
اگر تو دل تنگی پس ما چی هستیم
کار ما نیست شناسای راز گل سرخ کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم
بی خیال همه بدی ها بی خیال همه ناراحتی ها همه نامردی مه
باید امروز دلتنگی رو طلاق داد مگه نه این است که ما هنوز زنده ایم پس زنده را زندگی لازم است
فعلا بای
و تشکر از دعوتت
بای

ایلیا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ق.ظ http://iliya.blogsky.com

میایی آرام آرام پایین
میایی و من چشم در انتظار آمدنت هستم که مثل همیشه قدر این دانه ها را بیشتر از پیش میدانم .شما دانه ی برفی هستی که در کنار هم گوله برفی میشوید و من آدم برفی ای را از سمبل روزهای برفیم درست خواهم کرد... پس تا هوای ما بس ناجوانمردانه سرد است بیا..منتظرم...

شادمهر بلاگ پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ http://amb.blogsky.com

کی مواضب کی باشه نیدونی آدم باید برای کی دعا کنه وای نهنهنهنهنهنهنههههههههههههه
نمیشه

دختر خیره سر پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://mojgan-kourdam.blogfa.com/

سلام عزیزم منم مثل خودت روزایی که رفت با یادآوری اونروزها قلبم آنچنان احساس تنگی تو سینه ام میکرد انگار می خواست سینه مو بشکافه و بیرون بیاد جگرم سوخت از روزهای فراق و انتظارش اما یه چیز اگه تو این راه غرورت باختی بعدها ازش متنفر میشی ولی اگه غرورت مونده برات براحتی فراموشش می کنی خیلی کوتاه مثل لحظه های شیرین

من غرورمو باختم.بدجوریم باختم...

مرتضی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام بخاطر دل شکستگی هات
سلام بخاطر تنهائی هات
سلام بخاطر غروب زندگی ات
و سلام بخاطر طلوع یک زندگی شاد دوباره ات
شما بهتر از من می دونی که هیچ موقع خدا بنده خودش رو تنها نمی گذاره
یه کمی به خدا نزدیکتر شو همه چی حل می شه
نگران نباش که خدا خیلی دوستت داره
خیلی دوستت داره
خیلی دوستت داره
تا ابد
تا ابد

مریم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://golmaryam67.blogfa.com

سلام دلتنگ من
عزیزکم چرا اینقدر ناراحتوشاید خواست خدا بوده
یه کمی قوی باش
با این چیزایی که گفتی یه کم ترسیدم چون منم دل شیکوندم
ولی هنوز عاشق نشدم
ایشالا یکی که واقعا لیاقتتا داره پیدا بشه گلم

مریم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://golmaryam67.blogfa.com

گلم آپم

elyad پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام .. عزیز دلمی .. نبینمت غمگین !!

نگران نباش چون خدا مهربونه !!

هیچ کس رو تنها نم گذاره،
با اینکه خودش تنهاست !!

می دونی خانومی، بعضی وقتها تمرین می کنم وقتایی که دلم می گیره خوشحال بشم که خدا انقد منو دوست داشته که دل تنگم کرده که با خودش درد دل کنم ..

و همیشه را هایی که اون به ما نشون می ده بهترین و غیر منتظره ترین هاست ..

عزیز گلمی تو !!

مرتضی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی زیباست شعرتون

روز اول پیش خود گفتم
دیگرش هرگز نخواهم دید
روز دوم باز میگفتم
لیک با اندوه و با تردید
روز سوم هم گذشت اما
بر سر پیمان خود بودم
ظلمت زندان مرا میکشت
موفق باشی دوست عزیز

elyad پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

تو تنها نیستی .. منم دوست دارم !!

دختره خیره سر پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://mojgan-kourdam.blogfa.com/

سلام دوباره عزیزم مال من هم برگشت دوباره ولی اومد که زخم رو تازه کنه متاسفانه برمیگردن و ما می بخشیم اونها رو ولی اونها نامهربانتر از سابق دوباره می رن

مرضیه پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://hamsohbatebaran.blogfa.com

سلام دوست خوبم
وبلاگت خیلی قشنگه
خوشحال می شم به منم سری بزنی
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهلا تی ان تی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.bazareroz.com


سلام به مدیر خشکل وبلاگ



و بازدید کننده های خشکل تراین وبلاگ ماه

البته اگه خشکل باشن

بابا یه سر به سایت من بزنید


پــو سیــــــدم

همه چیزتوش هست

حتما یه سر به <<<< WwW.BazareRoz.Com <<<


بزن از دانلود گرفته تا ..... فروش زمین در کره ماه

*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____##################################
______########## منو لینک کن باشـــــــــــــه ######
_______#############################
________###########################
__________###### مرســــــــــــــی ##########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

راستی هر کی مایله تبادل لینک با شهلا TnT کنه لینک منو

با عنوان روز به روز با بازار روز

بزاره بعد

بیاد در قسمت تماس با ما آدرس وبلاگشو به من بگه

منم لینک کنم و اطلاع بدم


____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxx شهلا xxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx

راستی آیدی من

ShahlaOk

هست هر کی دوست داشت می تونه منو ادد کنه

((¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨))

ری را پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام
خوبی؟
دوست عزیز سعی کن قدر لحظات خوب جوانی رو بدونی و هر روز به آینده امیدوار باش و با غم و غصه نمیشه کاری پیش ببری از حالا با خدا باش وروزاتو با شادی شروع کن
غم چیزی یا کسی که بهت ارزشی قایل نشده رو نخور خوشحال باش خدا تو رو دوست داشته که نخواسته بذاره ضرر ببینی بیشتر از این .هدف هاتو در کاغذی یادداشت کن و اونا رو انجام بده درس بخون شعر بنویس مطالعه کن و کلاس ورزش برو و ..... و شاد باش
خداوند بنده ای که به غم مجازی میرسه و خدوشو می بازه رو دوست نداره
حیفه که جونیت با افسردگی شروع بشه
شاد باش به کلبه حقیر من هم سری بزن
بای ری را

مهشید پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://omidbezendege.persinablog.ir

سلام گلکم
آپم بیا
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|______________________
~~~~/__ امید به زندگی منتظر شماست _~~~ ~~~~
~~~~~/ _~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

محمد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://delle.blogsky.com

باز امدم تا احساس تنهای نکنی
بای

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام عزیزم

آپم بدو بیا!

قربانت یک آدم اینجوری!

نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.noghtenevis.blogsky.com

18 ماه، ماهی 4 هفته ، هفته ای سه روز، روزی چند ساعت و تصور اینکه شاید لحظه ای چشمتون توی چشم هم بیوفته...
مسلمآ زجزآور و دردناکه، باید دید اما دم نزد . جز این چاره ای نیست تا اینکه عادت کرد به دیدن اما نادیده گرفتن!
آخه باید از یار کشید نه از مردم بی علاقه!
عزیز من، آتش عشق یه طرفه بالاخره یه روزی، یه جایی خاموش میشه. پس فقط کافیه صبور بود و منتظر . چون در اکثر مواقع این منطق..ه که بر احساس پیروز میشه.اینطور نیست؟
...
بازم میگم سخته ولی ممکن!
...
امضا : نقطه نویس 17 ساله از تهران

میلی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://milimemo.com

سلام خوبی!!؟؟
آپ کردم حتما سر بزن!!
موفق باشی

مانی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلا م شعر زیبایی بود

افسانه پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام خانومی گل
غمگین نبینمت؟
همیشه به خدا توکل کن تا سختی ها رو راحت تحمل کنی
موفق باشی...

آرمیتا و عسل پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.hasrat0111.blogfa.com

سلام مهربونم
خوبی
خیلی خیلی ببخشید که این قدر دیر اومدیم
آخه اصلا نمی تونستیم وبلاگت رو باز کنیم و همش فقط قسمت بالاش می اومد
عزیز دلم
این قدر غصه نخور از دست می ری ها.................باشه؟
خانومی گلم
برات از صمیم قلبمون دعا می کنیم
بای بای عزیزم

سارا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام رئوفه
میدونم حال و روزت خوب نیست پس نمیپرسم خوبی
الان که دارم واست مینویسم چشام پر از اشکه
بازم یکی دیگه ؟؟ خدایا تو دیگه کی هستی؟؟ حکمتت رو شکر
اصلآ موندم چی بگم رئوفه ....
دلداریت بدم یا این که ......
فقط مطمئن باش که نمی تونی فراموشش کنی ......
هر روز که میگذره به جای این که از فکرش دورتر بشی بیشتر میاد جلوی چشمت ......

زندگی اجبار است.مرگ انتظار است.عشق یک بار است.جدایی دشوار است.فکر تو تکرار است
---------------------------------------------------------------------
اینجاست که میگی خدااااااا چرا عاشق شدم من ........

---------------------------------------------------------------------
نمی دانم در کدام طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت...ولی دوست دارم تا لحظه بودنم با تو باشم...

---------------------------------------------------------------------
سکوتم را به باران هدیه کردم.تمام زندگی را گریه کردم...نبودی..!.در فراق شانه هایت به هر خاکی رسیدم تکیه کردم...
---------------------------------------------------------------------
رئوفه جون خیلی واست دعا میکنم تو هم منو دعا کن ......
خدایا کمکش کن......

خدایا به داده هایت شکر . به نداده هایت شکر . به گرفته هایت شکر
چون داده هایت نعمت . نداده هایت حکمت .و گرفته هایت امتحان است

---------------------------------------------------------------------

خواهر گلم میدونم خیلی سخته ولی .........
نمیدونم چی بگم فقط
مواظب خودت باش .........

خواستم خودم رو گول بزنم.همه خاطراتم رو انداختم یه گوشه و گفتم: فراموش...اما یه "چیزی ته دلم خندید و گفت:
" یادمه" .....

**دوست دارم خواهر مهربونم**


---------------------------------------------------------------------

نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی

---------------------------------------------------------------------
پرچم کمک داور سرنوشت ،مدتهاست به علامت در افساید ماندن شادی هایم بالاست

---------------------------------------------------------------------

**به یادتم**

الناز پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام دیدی اومدم خودت و ناراحت نکن همه زجر کشیده عشق هستن حالا چه طرفشون باشه چه نباشه این ۲ روز زندگی ارزش نداره منم شکست خورده ام اما زندگیم و از نو ساختم حسرت چیزای از دست رفته رو نباید خورد

سفیر پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://://golpoone.blogsky.com

سلام زیبا مینویسی.به من هم سری بزن

آرمیتا و عسل جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.hasrat0111.blogfa.com

سلام عزیزم
حالت خوبه؟
تو چون خودت خوبی ما رو خوب می بینی
بازم به ما سر بزن

یه کوچولو جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

salam...mishe be man komak koni ke chetorriii to weblogam ax bezaram yani ta onjaii ke ax ro az saiti uplod mikonam baladam ama nemidonam kodom ghesmate weblogam bezaram:(

میلی!!!!! جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://milimemo.com

بابا بیخیال این عشقولانه بازیا چیه!! ولت کرد بدرک !! عشق همینه دیگه !! عشق یعنی نرسیدن اگه میرسیدین که عشق نبود !!
عشق یعنی شناختن فطرت پست خیلی از آدما عشق یعنی چرت و پرت یعنی یه چیزی واسه پر کردن اوقات فراغت!! البته تجربه ی من میگه دخترا زود فراموش میکنن میرن عاشق یه پسمر دیگه میشن !!
چون دخترا معمولا چند تا قلب دارن واسه اشخاص مختلف !
من بدبخت که 1 سال تو فکر اون دختره ی ..... بودم مگه به کجا رسیدم!!
بیخیال دنیا همینه !!
خیلی سخت نگیر !!! عشق یه چیزی مثل کشک و دوووووغه همه ی این حرفا دروغه!!>البته واسه دخمرا<
شاد باشی و خوشبخت

علی جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام
سلام رئوفه عزیزم

کاش کلامی می یافتم برای تو

آرزو می کنم
ای کاش
زورقی باشم
برای تو
تا بدان جا برمت که می خواهی
زورقی توانا به تحمل باری که بر دوش داری
زورقی که هیچگاه واژگون نشود
کاش باشم

رئوفه جانم
...........
کاش
.
..
.
.

مژده جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

سلام دوست گلم!
تو رو خدا این قد غمگین نباش!
خورشید که همیشه پشت ابر نمی مونه!
تازه خدا هیچ وقت تنهات نمیزاره!
ایشالا که همه چی همون جوری که دوست داری بشه!
ایشالا که دیگه هیچ وقت ناراحت نبینمت
ایشالا که به همه آرزوهای قشنگت برسی!
خیلی مواظب خودتون باشید!
قربونتون برم... مژده

لادن صحرایی شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

سلام و خسته نباشید عزیزم خوبی؟مرسی دستت درد نکنه خبرم کردی و آپت خیلی عالی و خیلی قشتگ بود و خیلی دوستت دارم و همیشه شاد باشید بووووووس به امیددیدار

مرجان شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.myn.blogsky.com

س
ل
ا
م

آروم سلام ............ نشکنیا :)
انقده تنها نباش ... بد دردیه :(

مرد تنهای شب شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.lovelymotion.persianblog.ir

سلام. آپ خوبی بود ولی خب چرا نظرم رو باید برای پست قبلی بدم؟؟

آرمیتا و عسل شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.hasrat0111.blogfa.com

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
سلام دوست عزیزم
ما آپیدیم .
بدوووووووووووووو بیااااااااااااااا
پس منتظرتیم...............

جواد شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com/


سلام مهربون

مرسی که سر زدی

نبینم غمگینی

تا غم نباشه جایگاه شادی شناخته نمیشه

مطمئنم وقتی بهتر شدی از شادیت بیشتر لذت می بری
منتظر خندهاتم........بخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد